måndag

har roat mig med att sitta i telefonkö till försäkringskassan ett tag nu... kan inte fatta att det är 179 personer som ringer precis samtidigt, märkligt.

Almond har varit ute sedan älsk for i morse, så nu är han världens gosigaste. han är så stor att det är svårt att ha honom i knäet samtidigt som man sitter vid datorn men han ska absolut bums bestämt sitta där.

idag ska jag fara iväg till stallet sen tänkte jag fara till farmor om hon är hemma, annars blir det en lugn dag. Har inget spec. inplanerat..

Igår kväll tror jag den lille ville komma ut, det såg helt allvarligt ut som att en ailien försökte trycka ut något genom magen, under hela filmen dvs typ 1,5 timmar. sedan var han vaken till klockan var tolv, dock lite lugnare. sen fick jag sova till 3.30 då han som klockan vaknade igen. bus!
nej, nu är batterierna i datorn snart slut och jag orkar inte stoppa i kontakten. see you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0