Onsdag

ett till bm besök avklarat. har verkligen en super barnmorska, ångrar inte en sekund att jag bytte!
det mesta såg bra ut, dock ville den lille inte bjuda på några vackra hjärtljud, arg eller upprörd är nog rätt ord, for runt som en tok där inne så hon fick nöja sig med att känna hur han låg. sf-måttet ligger på det övre normala strecket, vilket är skönt. Är så orolig jämt att han inte ska växa som han ska.. men det gör han :) i morgon ska vi (eller jag) på 1a föräldrakursen, det blir en liten grupp och forkortad version men det ska nog bli bra ändå.

Tog mig i kragen i morse och ringde min chef, har gått och grubblat så mycket på vissa saker att jag inte ens kunnat sova. Kan med lätthet säga att han är den bästa chef jag haft. (kanske inte såå svårt att leva upp till med tanke på den jag hade förr) han skulle kolla upp mina funderingar, känns riktigt skönt. Ev. blir det havandeskapspenning om allt går som det ska. Borde ha fixat det tidigare med tanke på att jag får gå från och med idag...(omg bara 60 dagar kvar nu)  bättre sent än aldrig.

i em ska jag in till stan, har samtal och sedan ska jag och mamma gå och äta på cafe viktoria. det blir trevligt. Jobbar sedan från 17.15-21.30 idag, många timmar tills jag får träffa älsk men jag får nöja mig med att sakna honom....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0