onsdag

har jobbar 7-11 idag, en ganska skön dag faktiskt, det rullade på. Hade samtal 13.30 så jag passade på att shoppa lite. Känns bra att iallafall ha nåt plagg åt den lille, :) sökte efter en tröja och byxor åt mig själv men hittade inget som föll mig i smaken, som vanligt.. Får nog sätta mig och klicka hem något från internet istället. Då slipper man ju gå på "stan" också.. är inte så där jätte förtjust i det...
Har hunnit med att färga håret och klippa mig hos svärmor idag, det var på tiden.. Kom fram till att jag nog inte har klippt mig under det här året... Thats not good....
Nu ska vi se Friidrott ev bjuda mor och far på fika och sedan mysa i soffan.

Kommentarer
Postat av: elina

okej! förstår de, är glad jag sluppit forlossningar (än så länge iaf) tycker det är nog ändå haha.. var jobbar du nu?

2009-08-19 @ 20:15:29
URL: http://elinamede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0