ponnydressyr och ett sparkande barn.

Har varit och tittat på ponnydressyr idag undertiden Pia dömde. Faktiskt riktigt roligt att se hur stor skillnad det är på kvaliten på ponnyer nu och när jag började tävla.. Nu är det ju över 10 år sedan så det är väl tur att utveckligen i denna sport också går framåt.
Ser verkligen fram emot att börja rida snart! Har varit lite lite med ridning sedan jag fick  foglossningar. Själva ridningen går bra problemet är att ta sig upp och av och efteråt ska vi inte ens tala om.... men snart ska Armani fortsätta utbildas. Det är en sån lycka att ha en häst som både är vacker, kvalitetsmässigt bra och helt underbar att hantera. Han skadade sig dock i slutet av förra veckan och har gått på penicillin och smärtstillande men är mycket bättre nu, snart blir det bete för honom igen!

Ikväll blir en lugn kväll. Det tar på att vara igång en hel dag nu för tiden (nog för att jag mest bara har suttit). Jag är tung nu och blir anfådd för minsta lilla och vår älskade liten tycker hemskt mycket om att sparka mamma under revbenen, vilket inte är allt för skönt faktiskt.... I morgon går jag in i v. 31, några veckor kvar innan det börjar på riktigt. Ska bli så spännande att få se vad det är för liten krabat som bosatt sig i min mage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0