programträning och dålig sömn.

Igår red Pia program och jag agerar kritiserare. Såg helt okej ut, inga större katastrofer, borde landa kring 60% och det är ju inte helt fy skam. Tänka sig vilken fin häst.. Nu ska vi se vad ödet säger om vi åker i helgen eller om vi stannar hemma. Har planer att dra med husvagnen, skulle vara mysigt! Sen är det alltid roligt att se på fina hästar och det var ett tag sedan vi var iväg och tävlade. Men vi får se vad som händer...

Inatt har jag inte sovit mycket.. suck.. Bebis har varit vaken med ojämna mellanrum och det är så svårt att ligga så det är skönt, antingen går det knappt att andas eller så blir magen tung och det gör ont, alt samandragningar som gör ont.... Sen blir jag törstig hela tiden så jag måste gå upp. Det går nämligen inte att ha ett glas stående vid sängen för då vaknar jag av att någon av katterna dricker ur glaset. Äckligt! Sedan vaknade jag av att pappa skickade sms och då trodde jag också att Tobba inte hade hunnit fara på jobbet men klockan var visst kvart i nio.... suck, jag hatar att vakna så...


Kommentarer
Postat av: elina

okej va skoj! :)

vi har lite olika datum..haha men i slutet på september,22 eller så 2 oktober..hoppas på det första! jag mår rätt bra, har havandeskapspenning så går bara hemma och tar det lungt, riktigt skönt! Börjar kännas nu mer och mer för varje dag, har rätt mycket sammandragningar och så men ska inte klaga..

hur mår du? :)

2009-08-18 @ 20:47:34
URL: http://elinamede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0