söndag

Igår var vi på middag hos mamma och pappa. Trevlig då de hade besök från gävle, inte så ofta man träffar dom.. Så vi åt middag, spelade kubb och satt och pratade. Blev ganska sent och jag var igång hela dagen igår. Var och tittade på folkrace och sedan visade vi D för en tjej.

I morse vaknade jag som vanligt när den lille vaknade, 03.30. Hade så ont i skallen så jag tog citodon och somnade som en stock och sov sen lääänge.. skönt!  Har ätit på bränlands Värdshus idag, mormor fyller år och sedan åkte vi hem till henne och drack kaffe.

Skulle egenligen ha farit till lycksele på tävling idag men hade glömt att vi skulle och äta så jag fick lov att vara hemma. Fick som tur var täta raporter om hur det gick, en LA:4 på över 68% och en A6 på 62. Hade gärna sett det. Mina favoriter fixade det bra ändå ;)

Idag går jag in i v. 33, vill att tiden ska gå fort nu... längtar såå mycket. Dessutom är den lille så livlig så jag börja tro att han aldrig kommer att sova när han väl kommer ut, men det gör inget bara han kommer ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0