Torsdag

Har nästan just slutat jobba, en lugn morgon. Nu har jag hela dagen på mig att göra något vettigt, ska försöka damsuga, torka golv osv.. känns pisstrist men..
Älsk slutar jobba kl 16 idag. WOHOO. Han är ledig i morgon så ikväll är det "fredag" nästan.
Dessutom ser jag fram emot helgen. Vi åker ner till Ö-vik och tävlar, är borta lör-sön (tror jag) kommer dra med husvagnen också så det blir kanon mysigt. Vad det blir för klasser är inte bestämt ännu men det löser sig alltid. Delice har nog aldrig varit så fin som hon är nu. En riktig stjärna! Så det blir spännande att se vad domarna tycker om henne.
Har bokat Pia att verka Armanis hovar, är bara någon vecka sedan hovslagaren var ut men vi skodde av då så hovarna växer med en himla fart.

Nästa vecka börjar föräldrautbildning, spännande! Dock ser det ut som att jag kommer att få gå själv då Tobba har svårt att få sluta tidigare.... suck.. Tur det bara är där jag är ensam iallafall. :)

Kommentarer
Postat av: elina

okej! :) jag jobbar kvar på kirurgen..hoppas hitta något annat sen när jag ska börja jobba igen..

läste att ni börja föräldragruppen, hur många gånger träffs ni ?

2009-08-20 @ 12:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0