måndag

kom just hem efter att ha varit och släppt ner Armani på betet igen, hans ben ser betydligt mycket finare ut än för en vecka sedan bortsett från att han fortfarande är lite svullen precis på knäet.. tror dock att det blir bättre om han står där nere. Finns ingen tendens till lymfangit längre. Skönt! När Armani blir uppspelt så glömmer han ofta bort att han är valack. Han blir en riktigt hingst som måste styla för alla, blåsa upp sig, frusta och spänna upp svansen så högt det går.. helt onödigt ;)
åt sedan lunch med mamma innan hon skulle iväg och jobba. Svängde förbi uppe hos farmor och sopade garagegolvet, hennes syster är där och huset ska nu tömmas helt så städfirman kan komma och städa ut allt.

Idag jobbar jag kväll vilket inte alls är speciellt roligt då jag börjar 18.30 och Tobba inte kommer hem förrän jag har farit.. När jag väl kommer hem är han så trött så då är det bara att sova.

Nej, nu ska jag gå ut med katterna en sväng, sedan blir det soffan.


Kommentarer
Postat av: elina

Hej!

Hörde att ni också väntar litet, va kul!

när är det dags? :)

2009-08-17 @ 14:33:34
URL: http://elinamede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0