nyårsafton

Aron hade jätte kul ikväll tror jag. Han fick vara med när vi åt middag och sådär. Sen somnade han i sin (nya) vagn. när klocka var halv nio kom han på att det inte alls var roligt. Så han och jag tog bilen och körde hem. Totalt utslut men ville ändå inte somna förrän vid elva.
Nu sitter jag här i myskläder på nyårsafton och dricker kanske 4 klunkar vin. (för er som tycker jag är knäpp, jag ammar inte)

2009 är mitt livs bästa och sämsta år. Det bästa är helt klart vår Aron, som är det absolut bästa jag någonsin varit med om. det sämsta är att min "djävul" till sjukdom återigen fått fäste i mig.
2010 ska bli ett bra år. det mesta av min tid ska spenderas tillsammans med min underbara lilla familj, och resten åt att en gång för alla kasta ut "Ana" ur mitt liv så jag får börja leva ett riktigt liv. Sen hoppas jag att Armanis tävlingskarriär får en start.

Slutligen vill jag tacka min fantastiska karl som står ut med mig alla dagar i veckan. Utan honom vore jag ingenting. Nu önskar jag mig bara en ring på vänster ringfinger ;)

Gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Hoppas på en ring o ett jäkligt bra år med massa bra saker, dåliga saker dissar vi!! :)

2010-01-01 @ 02:17:53
Postat av: Pia

Skämms att jag inte hälsat på er än, går på havandeksap snart så då har jag tid. Och självklart är du & din familj välkommna till oss också! :) Kramar & Gott nytt år! :)

2010-01-01 @ 22:54:26
URL: http://piiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0