Nytt år?

yes.. i morgon är det 1 januari och jag kommer som vanligt inte att ge något löfte. jag blir bara så less på att man ska göra det så jag gör det aldrig. har dessutom inget jag behöver förändra så...

aron han är stora killen. nu får man inte längre hålla hans huvud när han ska sitta, han vill sitta själv. dock är det en aning ostabilt ibland men har aron bestämt sig för något så är det så. dessutom sover han hela nätterna, helt galet!! dock är det olika vilken tid han somnar men när han väl gör det sover han i minst 7 timmar. hur skönt som helst. jag sover mer nu än vad jag gjorde innan jag fick barn. thats nice! dessutom är han den absolut finaste killen i hela världen, vad gjorde jag innan han fanns?!

våra katter var förut störda på att de bara fick vara inne så vi kastrerade dem och lät dem gå ut. helt fantastiskt tyckte dom. nu har de bestämt sig för att vara innekatter igen. dom är som monster! dom leker (bråkar), biter i kartonger, klättrar i gardinerna, leker med arons leksaker och gömmer sig längst under soffan direkt man öppnar dörren....

igår gjorde jag något mycket ovanligt, bestälde kläder. jag blev nästan förvånad själv.... på lördag ska jag och mor gå på stan, det blir spännande...

nej, nu blir det duschen osv.. ikväll är det middag hos manne och lisa, riktigt roligt! har sett fram emot det ett tag nu. Men det blir en lugn tillställning, aron hänger med vilket jag tror han kommer tycka är skit roligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0