onsdag

i natt hände något som vi längtat efter i 7 veckor. Aron sög på tutten tills hans somnade. I vanliga fall så gör han jätte konstiga miner och spottar ut helst innan han ens fått den i munnen. Så i morse var jag så glad och tänkte när han inte ville somna om och klockan var sju, YES nu är det bara att använda nappen. Icket, den var äcklig och han tittade på mig som om jag var helt pantad...
När koliken var som värst ville han suga hela tiden men nappen som sagt dög inte så då valde han sin underarm istället vilket resulterade i att jag fick frågor om jag hade klämt honom..

Tobba är ledig resten av veckan, vilket är troligt skönt. Dock ska han ut ikväll och jag har sagt att jag inte tänker knyta ett ledsnöre från vägen och in till sängen...

Kommentarer
Postat av: Cecca

Vad skönt att höra att lilleman är piggare :) Härligt att Tobba får vara hemma en vecka, förstår att det känns oerhört skönt. Vet själv hur trist det är att gå hemma ensammen hela tiden, man blir lite instängd och uttråkad trots att man har världens underbaraste barn att umgås med. Andreas jobbar typ jämt nu, men jag ska kolla upp hur det ser ut i helgen om vi kanske kan ses nån dag då, om ni har tid? :) Kram!

2009-12-09 @ 10:45:59
URL: http://blackened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0