YES!

Nu, tack och lov tror jag vi fått ordning på Aron mage. Jag är så lycklig, ingen kan fatta hur skönt det är att få sova några timmar på natten då man varit vaken dygnet runt i stort sett. Nu ligger det till så bra att från att ha skrikit i 18timmar/dygn har Aron bara ont i magen just efter han ätit i ungefär 30 min. Det är så skönt för oss alla, speciellt för älskade lilla Aron.

Vi är på jakt efter en ny barnvagn, men jag kan inte bestämma mig vilket färg vi ska beställa... antingen blir den svart/beige eller brun/beige. lutar åt brun faktiskt...

igår var vi på babymassage, gissa vad som hände, jo aron bestämde sig för att vara vaken i x antal timmar i går fm så när vi väl skulle fara somnade han i bilen och sov genom allt, ingen ide att väcka upp honom då så jag fick sitta och titta på. men det är bra för mig ändå att ta mig ut genom ytterdörren då det är ett stort projekt för mig.

älsk ringde just och de har kört sönder vägarna så han är på väg hem och ska vara hemma resten av veckan. vem är glad?! jo vi två här hemma. så nu ska vi invänta honom och seda ta en promenad i halkan. aron kommer bli super glad för jag tror han är lite less på mig, pappa är mycket, mycket roligare. älsklingspojken :)

nej, nu måste jag beställa vagnen....

Kommentarer
Postat av: Annelie

Så skönt för er! Vad blir det för vagn?

2009-12-09 @ 03:17:48
URL: http://annielie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0