bvc

i morse streesade jag som en tok för att få allt att gå ihop, hade tid på bvc halv tolv. när jag är klar, har klätt lilleman och mig själv så har älskling tagit fel bilnyckel vilket betydde att jag inte hade någon bil. och då var klockan 11.20 så jag fick helt enkelt ringa och säga att jag inte skulle hinna... så det blev en promenad istället och då ringer hon upp från bvc så nu ska vi vara där efter fyra istället.

igår kväll tog jag en liten sväng med Pireus runt byn i regnet. Det är så roligt att äntligen kunna rida utan att ha en mage som är i vägen, dessutom klämde jag in mig i ridbyxorna och det gick aldelens utmärkt. snart ska armani sättas igång, funderar på att ta första svängen i helgen. håller tummarna att det torkar upp litegrann innan det iallafall.

aron ligger fortfarande och sover efter vår promenad. han är verkligen det vackraste jag någonsin sett, det känns helt overkligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0