fan.

idag var jag som sagt till tandläkaren. jag är LIVRÄDD för allt som har med det där att göra. Allt började bra, Aron var lugn (han fick lov att följa med), det gick bra att röntga men sen...
Jag har en helvetestand som är lagad typ 4 gånger för dom aldrig har fått till det och varje gång har jag fått lugnande för jag för att citera min journal "gråter, skriker och försöker vrida sig ur stolen". Sköterskan var mycket lugn och psykologiskt och talade om hela tiden vad hon gjorde och sa att det såg bra ut osv. Tills...
Jag har läst i din journal (ja, just det, säkert mycket intressant läsning), Ewelina (tyst ca 5 sek.), det är så (tyst igen), du har ett hål i helvetestanden. FAN! jag känner hur jag får en stor klump i halsen, magen börjar göra SJUKT ont. Hon går och hämtar en tandläkare som förklarar för mig att man måste laga hålet om jag inte känner för att vänta tills hålet är för stort och tanden måste dras ut. MY ASS! jag måste, men jag kommer be till högre makter varje dag för att det ska laga sig själv.


annars då, jo lilleman har varit vaken sen klockan fem, så nu kanske han sover i natt. Nu ligger han och älsk i soffan och myser. tror bestämt jag ska lägga mig där också och försöker smälta dagens skräck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0