fredag.

Igår var jag hos min chef för att lösa gåtan om min sjukpenning. jag fick som uppgift att skriva nya tjänstgöringsrapporter för några månader. Jaha, inte så svårt. problemet var att jag skulle skriva av från chemaraden där turerna heter allt annat än lätt vilket resulterade i att jag satt där i 1½timma helt i onödan för jag lyckades skriva fel två gånger. tillslut tog jag mina grejer, papper och for hem, men nu är det fixat. måste bara skriva en överklagan till fk vilket inte känns allt för lockande. suck.

har idag varit i stallet och mockat och fixat. armani blev skodd i onsdags och aron fick göra stallpremiär dock sov han hela tiden men ändå :) i morgon ska jag klättra upp på p's rygg och rida en sväng. Spännande!

aron har fått bada idag, han älskar det. det borde vara så för han skriker när han måste kliva upp. :) sötaste barn! nu håller vi tummarna för att hans mage ska vara snäll ikväll så han får mysa och må bra.

på söndag ska tobba äntligen få fylla år. tacka vet jag att jag har så underbara föräldrar som ska baka och fixa så jag slipper det, underbart.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag har jobbat nu under hösten men från januari kommer jag vara hemma och vara föräldraledig igen, då Arvid fortsätter AT. Vi får ta och ses nån gång! För du ska väl också vara ledig?

2009-11-13 @ 20:19:25
URL: http://www.grodpojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0