huvudvärk och feber

yey.. tyckte jag kände mig konstig igår, frys och svettades om vartannat och hade sjukt ont i huvudet.. men vi for till stan och det gick sådär, aron var jätte duktig men det jag for in för gick sämre, inget jag vill gå in närmare på här men tyvärr något som kan påverka mitt liv negativt...
kom hem, gav aron mat och sen visade det sig att jag hade 39graders feber. suck... trots alvedon nu igår och i natt har jag ändå drygt 38grader. och självklart kunde inte aron sova i natt, hade ont i magen och var allmänt missnöjd, sov totalt 2 timmar i natt. sen somade han klockan nio och då kan inte jag sova för huvudet känns som en bomb. pappa var snäll och kom hit med alvedon och ska komma och äta lunch med mig vid tolv.

tobba har firmafest i morgon men med stor risk blir det ingen om jag inte blir frisk. nu håller jag bara tummarna att det är något tillfälligt så inte aron också får feber eller blir förkyld.

Kommentarer
Postat av: Cecca

Usch, blir orolig för dig när jag läser det här! :/ Hoppas du kryar på dig snart, kram!

2009-11-19 @ 12:17:55
URL: http://blackened.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Krya på dig! Låter inge vidare, speciellt när du inte får sova så mycket! Kram

2009-11-19 @ 14:00:25
URL: http://primadonnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0