måndag

I natt har vi haft en relativt lugn natt, Aron har haft ont i magen men varit hyffsat lätt att trösta och få att somna om. tycker så otroligt synd om honom när han får så ont i magen... det är tur att älsk är hemma i veckan så vi kan hjälpas åt. trots att aron snart är 3 veckor har vi ju inte hunnit vara hemma mer än några få dagar..

idag ska vi ta en promenad i solen, skönt! Uppskattar verkligen att vara hemma och kunna göra vanliga saker. det är faktiskt helt okej att plocka ur diskmaskinen.

I övrigt har lilleman börjat bli en riktigt stor kille! han har gått upp 1kg, vuxit ca 5 cm. han är dessutom otroligt stark överallt i nacken och armarna och benen, vilket kille!

Nu ska jag frisera min bror!


Kommentarer
Postat av: Cecca

Jag glädjs verkligen med er att ni har fått komma hem. :) Vet bara själv hur jobbigt jag tyckte att det var att ligga på bb under sån lång tid och det går ju inte ens att jämföra med hur ni har haft det. Tycker ni har varit helt otroliga :) Kram

2009-11-09 @ 12:22:51
URL: http://blackened.blogg.se/
Postat av: elina

skönt att ni fått komma hem! hoppas allt går bra med lille Aron! :)

2009-11-09 @ 14:09:49
URL: http://elinamede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0