måndag

känner på mig att jag är för positiv idag. halv ett ska jag till tandläkaren, det regnar ute så jag känner inte för att gå med vagnen dit ner utan regnkläder. då måste jag ta bilen som är hemma, vilket betyder att jag inte vet om jag varken tar mig dit ner eller upp igen. men jag vägrar gå.. almond försöker spy upp en hårboll först i sängen men det tyckte jag var för överdrivet så nu sitter han i hallen och hulkar. tobba jobbar idag vilket betyder att jag och aron är ensamma. det är jätte mysigt men vi saknar honom...

nu måste jag göra mig klar och sedan ge aron lite mat, sen börjar äventyret. behöver jag näma att i morgon ska jag på bvc, onsdag freja, fredag sjukgymast i stan. pust jag blir svettig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0