ny vecka

jaha, då var snart hela helgen över. ser inte fram emot veckan som kommer, den kommer ge mig fler val och jag kommer välja det som känns rätt nu men som kommer att bli så fel. men det skiter jag i faktiskt, för en gångs skull ska jag göra det som känns "rätt" just nu eller då.

jag och aron har just kommit hem från stallet. tobba är och mekar i bilen och katterna och skitsura för att dom inte får burkmat. i fredags körde jag in tobba till stan för hur det än var kunde han ju inte missa en firmafest. nejdå... tack och lov slapp jag hämta honom.

idag har jag funderat på att skriva någon typ av förlossningsberättelse bara för att ha gjort det och det kanske är roligt att kunna läsa sen, men jag kommer mig inte för att göra det.

nej, blöjbyte och matdags! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Livet består av val på gott och ont!



Vad är de för val som hänger över dig?

hoppas att det blir till det bästa för er iaf.

2009-11-22 @ 17:31:02
Postat av: Annelie

Vad roligt att hitta dig Eve! Och vilken underbart söt liten kille ni skapat!



Jag skrev en förlossningsberättelse och såhär i efterhand är jag jätteglad för det! Superskoj att ha kvar!

2009-11-23 @ 01:16:07
URL: http://annielie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0