tisdag

idag har aron varit med sin mormor och morfar hela dagen. de har även varit fantastiskt snälla och städat åt oss. hur skönt som helst! själv har jag varit och röntgat bäckenet (pga akutsnittet) och träffat sjukgymnasten. Har fått övningar jag ska göra för att få bäckenet att ev kunna bli lite bättre. hade egenligen också ett infobesök men det struntade jag i pga dålig eller rättare sagt obefintlig motivation...
i några nätter nu har aron haft fruktansvärt ont i sin lilla mage och det är så jobbigt att inte kunna göra något för honom så det blir bättre. har ringt bvc för att höra om vi kan få träffa någon doktor, hon skulle återkomma i em förhoppningsvis. som det ser ut nu somnar han först vid 4-5 tiden på morgonen av utmattning...älskade hjärtaegull.


jag tyvärr meddela att vår älskade Tamil fick lämna jordelivet igår kväll och springer nu på de evigt gröna ängarna utan att ha ont. det har varit fantastiskt att få lära känna en sådan speciell häst och han lämnade ingen oberörd. Vi kommer att sakna honom men vi vet att han har fått lugn och ro att vila ut nu.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Men fy då, vad har hänt? Det var väl inte din häst?

2009-11-25 @ 15:01:39
URL: http://dansbanegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0