tisdag

idag kommer kvinnan från bvc hit klockan halv två. vi har suttit och pratat om varför det gör hembesök. älskling är helt säker på att hon kommer att säga att hon har rätt att ta med sig aron härifrån om vi inte tar bort våra katter. jag tror mest att hon kollar om aron har kläder, en säng, skötbord, blöjor och att vi inte har spritflaskor eller haschpipor på bordet. jag hoppas jag har rätt, men det tror jag.

i natt har vi haft skrikmaraton, från tolv till halv fem har aron skrikit oavbrutet. jag tror att vi ska kolla upp om det går att reklamera magen, allt annat är lilleman nöjd med men magen skulle han vilja lämna tillbaka.. vid fem somnade hjärtat helt utslagen på min mage sen sov han där till klockan var nio, åt och somnade om. varför har barn värst magknip på natten? på dagen är det helt möjligt att trösta honom... älskade barn

tobba är och klipper sig nu, det var på tiden :)

Kommentarer
Postat av: helena

HEj hej!!



Är så kul att läs apå bloggar när man är hemma & mammaledig, annars skulle jag nog aldrig hinna. Har ni provat ge sempers magdroppar alt minifom-droppar?? Har hört att det funkat väldigt bra på onda magar. Bara ett litet tips, men det vet du säkert redan! Kramar till er!

2009-11-11 @ 20:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0