trött

känner mig som i ett vakum. huvudet sprängs snart, det finns ingenting att äta här hemma och jag orkar inte handla. aron har varit vaken i natt i x antal timmar, försökte verkligen med allt för att få honom att somna men tillslut fick tobba gå och lägga sig på soffan för att få sova någonting. nu sover han desto bättre, skönt för honom att få sova nu iallfall, han behöver det nog. vi ska snart börja göra oss klar för att åka in till stan...

idag har jag inkasserat en del pengar, känns otroligt bra då mitt lönekonto varit tomt ett tag nu pga strul med försäkringskassan. idag har jag iallafall fått uppgifter om min rätta årsinkomst såförhoppningsvis får jag snart lite mer pengar därifrån.

aron hade gått upp fint i vikt. väger nu 5050 gr och är 56 cm, stora killen. dessutom är han himla duktig på att le, från öra till öra ungefär :) speciellt när han badar, han verkar älska det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0