vilken natt!

Aron fick sova från tre i natt! :) Har bytt från minifom till sempers magdroppar men inte vet jag om det var därför men han verkade inte ha så super ont i magen iallafall och nu har han ätit utan magont. Tack och lov, så skönt för honom. Iallafall så fortsätter han att öka fint i vikt, han äter ju som en tok så det är kanske inte så konstigt..

klockan tre idag ska jag träffa min chef, det har blivit fel med min sjukskrivning som påbörjades i juni, har inte fått några pengar än och det beror på att lönekontoret har skickat in fel tjänstgöring. SUCK!

sen ska vi till farmor klockan fem.

Kommentarer
Postat av: Cecca

visst äre skit att det alltid ska vara nåt som ska krångla då det gäller sjukskrivning och föräldrapenning. Det kan som aldrig bara få bli rätt på en gång.

2009-11-12 @ 18:01:08
URL: http://blackened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0