fredag

äntligen helg! älsk är ledig idag men han sover fortfarande, vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. blir ev inget speciellt. Var och klippte mig hos min faster igår, äntligen! Efter det besiktade jag 2 ponnyer som snart åker till sina nya ägare.

På något konstigt vis så strular det alltid för mig med elräkningarna och vattenfall, dom skickar till fel adress flera gånger vilket gör mig galen! Måste försöka ta tag i det idag så det blir ordnat, tycker bara att det är märkligt att de skickar till en adress där man inte ens bor..

har heller inget planerat för helgen, hade gärna farit till stugan men gissar att det inte finns något där att göra. kanske är bättre att hålla sig på hemmaplan..

Kommentarer
Postat av: Cecca

Jag kan inte sluta tänka på att det faktiskt kan bli så att ni kan få barn den 20:e på flickornas födelsedag, förstå så fränt det skulle vara, haha :) Det är iallafall inte så länge kvar nu! Håller tummarna på att det blir snart :D Kram

2009-10-02 @ 10:38:25
URL: http://blackened.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack :)



förresten vilket datum är du beräknad?

2009-10-03 @ 12:10:19
URL: http://payment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0