lördag

idag har varit en riktig lugn dag, sängen lämnades inte förrän klockan var halv ett. Aron har haft en kanon dag så jg har haft tid att damsuga, tvätta osv. jätte härligt! i morgon väntar besök av cecca m. familj. alltid lika trevligt! Vi har även tänkt gå ut en sväng. mitt opsår håller dock på att bli infekterat, inte allt för roligt och foglossningarna har inte blivit något bättre, snarare sämre men en liten tur ute skulle vara skönt!

I övrigt så måste jag berätta att vår lilla kille är jätte lik tobba. han är super duktig på allting och det är så spännande och underbart allting. det är svårt att ta in alla nya känslor, men jag älskar mitt nya liv och känner mig otroligt lycklig att få ha en sådan underbar familj.

Kommentarer
Postat av: Malin Vernersson

Stort grattis till er båda! :) Det finns ju inget mysigare än en liten bäbis! Kram!

2009-10-25 @ 09:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0