lördag

igår for vi till stan en liten stund, älsk behövde fara på skroten, inte direkt favoritsysslan iaf inte man är gravid för det är så svårt att hjälpa till med något. Idag far vi ändå till stugan en stund, troligtvis blir det bara några timmar p ga min rygg och sammandragningar. Tobba får händanefter inte dricka någon alkoholhaltigdryck tycker jag. Iallafall inte ikväll eftersom vi har 8 mil från stugan in till sjukhus.


Lilla hjärtat, i morgon är det bara 20 dagar tills det är beräknat att du ska ha din födesedag. Det börjar närma sig mer och mer och jag får nästan tårar i ögonen när jag tänker på att jag snart kommer att få hålla i dig. Det känns nästan overkligt faktiskt. Om du väljer att komma till världen den 20 så kommer du att fylla år samma dag som världens sötaste tjejer, det vore väl inte fel? Jag tycker att du ska välja att komma före den 27 för då fyller ju din pappa år och jag vill så gärna att du ska vara med då. Men om du ändå väljer det datumet så kommer din pappa att få världens bästa present. Det är iallfalla säkert.
Vi längtar efter dig jätte mycket nu och jag tror att din pappa börjar bli lite nervös faktiskt. Han säger att vi måste skynda oss att göra iordning till dig nu, så jag har börjat packa en väska som du och jag har kläder i och lite annat inför den stora dagen. Den är inte klar än men jag tror vi fixar det ändå om du vill komma tidigare.


Kommentarer
Postat av: Cecca

Du är så söt du, märks att du har börjat bli väldigt ivrig på att lillen ska komma ut. :) Vi är lika ivriga vi med! Ska bli så spännande och se vad det är för liten en som ska dela världen med oss. Jag är säker på att det kommer att bli världens finaste lilla kille iaf! iihh, kan nästan inte sitta still när jag tänker på att han snart ska komma, längtar! :)



Och förresten, jag är väldigt glad att ha dig i min värld igen, du är så bra Ewe. :) Kram

2009-10-03 @ 14:05:41
URL: http://blackened.blogg.se/
Postat av: Camilla

Men då närmar det sig ju med stormsteg.

Fast jag minns av egen erfarenhet att varje dag där i slutet brukar kännas långsamma. Precis som du beskriver det så bra här all den där längtan och nyfikenheten :)

2009-10-03 @ 14:38:33
URL: http://payment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0