måndag

Har varit i stallet nu å fm med mamma. A kom på den briljanta iden att krypa ur hagen eftersom strömmen var avstängd. Han blev som en vilde och hade inte alls tänkt att bli fasttagen... Även fast jag vet att han är hemskt snäll så är jag också väl medveten om att han inte har en minsta aning om vars hans ben befinner sig...

Har även hunnit damsuga och tvätta lite. Det blir som en skog här inne trots att jag damsuger nästan varje dag. Katterna drar in kvistar, barr och löv i mängder och det mesta hämnar på golvet i sovrummet. riktigt snyggt!

Igår hittade jag den här skötväskan från Gucci som jag klickade hem


Kommentarer
Postat av: Cecca

Gucci? GALET :O Hur mycket kan inte denna ha kostat då? Ja, den var då sjukt snygg iallafall :) Du kommer att vara en värsta highfashion mami du :) lite avensjuk är jag, haha

2009-10-05 @ 20:38:39
URL: http://blackened.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

riktigt snygg! :D

Ha en fortsatt bra kväll!

2009-10-08 @ 20:49:35
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0