onsdag

tror den här dagen går till historien, somnade med huvudvärk, vaknade med huvudvärk. kände verkligen inte för att kliva upp i morse så jag låg i sängen med benvärk och en bäcken som som höll ihop någonstans och ett huvud jag gärna hade amputerat. gick ut och pratade med min granne en stund som inte alls rekomenderade att jag skulle gå en lång promenad så det blev bara en kortis, skönt med luft när jag ändå till slut klev upp..

mamma var så gullig och lånade mig en film (little miss sunshine) som jag sen tänkte se och ja, visst.. eftersom vi inte har någon dvd så måste vi se filmen kopplad från datorn till tvn vilket aldrig brukar vara något problem men just idag så hackar bilden HELA JÄVLA FILMEN! men jag var tvunget till att se den ändå för den var så gullig...

igår kväll iallfall så kom Cecca (www.blackened.blogg.se), Andreas, Alicia och Jennie förbi en stund och det var jätte roligt att få besök trots att det blev en kortis. Andreas tål inte våra katter så därför var de tvungen att åka hem men det var trevligt så länge det varade. Lilleman fick också presenter som han kommer att bli jätte glad över, för det blev jag :)

Nu ångrar jag att jag åt upp alla satsumas i morse för jag skulle kunna döda för en (eller några stycken)..


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej igen!! Kan bara tänka mig att du längtar... magen längtar nog också att få honom ut..;)

Jag har det bra.. bor i Danmark och blev gift i sommras, GALET =)

2009-10-14 @ 14:40:45
URL: http://frudanmark.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tacka vet jag Satsumas, har suttit och tryckt i mig ett x antal idag jag med ;) Nästa gång vi kommer på besök lämnar jag Andreas hemma eller utanför dörren så vi kan stanna längre, haha :) Kram

2009-10-14 @ 16:06:24
Postat av: Cecca

Oj, vad inte meningen att jag skulle bli anonym, men du förstod säkert att det var jag :)

2009-10-14 @ 16:06:55
URL: http://blackened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0