söndag

sitter här och är less på dessa förvärkar som nu har hållit på i en vecka och en dag. jag är sjukt trött men kan inte sova för jag har så fruktansvärt ont i mina ben.
har varit och fixat i stallet, nu håller jag på avfrosta frysen (som någon glömt stänga så det är ca 10 kilo is i den, och dessutom är den sammanskopplad med kylskåpet så det är just nu avstängt också. jippi! tur det inte är så mycket där inne iallfalla) sen måste jag skura toan, damsuga, torka golv osv.
ska fara till cecca och andreas också och hämta ett babygym som dom ville bli av med. kul att komma ut en stund, dock vet jag inte riktigt när för tobba är inte hemma.

Igår var det 1års kalas för jennie och alicia som fyller år på tisdag. det var kul! De såg ut att tycka att det var roligt att ha en egen dag :)

Imorgon fm åker Delice iväg till skåne, kommer bli fruktansvärt tomt utan henne... men sen kommer fölet hem i vecka, ska bli jätte roligt att se vad pia (www.ljusaker.se) har hittat för ny stjärna. Det är lugnt i stallet nu vilket är otroligt skönt.

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja nog blir det tomt alltid...

2009-10-18 @ 14:18:41
Postat av: Pia

Kom igen nu lilla bebis i magen! :) Lycka till när det blir dax nu vännen! Många kramar från oss!

2009-10-18 @ 20:10:28
URL: http://piiias.blogg.se/
Postat av: Cecca

GRATTIS GRATTIS GRATTIS! :D

Jag är helt överlycklig för eran skull, han var så vacker och så otroligt söt :) Ser så fram emot att få träffa honom i verkligheten! Stora kramar ifrån mig och familjen! :)

2009-10-20 @ 19:40:24
URL: http://blackened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0