tisdag

har varit duktig och satt upp sänglampa och gardinstänger, ringde pappa och bad honom komma och sätta upp hallampan också. Så nu är det lite mindre kvar.. dock blev jag sjukt besviken på att hyllan jag köpte på ikea inte verkar passa någonstan, tror jag blir galen.

Försöker bara få tiden att gå nu. det som är bra just nu är att lilleman har tryckt ner huvudet så mina foglossningar är betydligt bättre och jag har faktiskt kunnat mocka idag utan allt för stora problem.

Har under helgen mestadels varit på förlossningen, skulle få komma in fredag för att få hjälp att sova, trots morfin och sömntabletter sov jag ungefär 3 timmar, men kräktes som en psyk istället.
Lördag ägnades mest till att få till en snygg CTG kurva och värkarna kom även igång. Nu väntar vi på att jag ska få riktigt ont så vi får åka in och förhoppningsvis träffa den lille. Det är inte länge kvar och skönt nog så har vi nu ett slutdatum för den här graviditeten vilket jag inte kommer att avslöja här, ni kommer att meddelas när han anlänt.

Förhoppningsvis kommer Cecca hit idag. Ser fram emot det, nu ska jag lägga mig och vila.

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja nu tar vi ock sätter igång den där förlossningen så att det blir överstökat nån gång :) Fölis lastas på torsdag btw. Kommer inte hem för än ytterligare två veckor dessvärre...

2009-10-13 @ 22:08:04
Postat av: Malin

Hej Evelina!!! Grattis till graviditetetn och hoppas nu allt går bra till den stora dagen då miraklet kommer ut! Hittade hit av en liten slump så tänkte att jag måste bara skriva en liten kommentar!

2009-10-14 @ 10:13:32
URL: http://frudanmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0