tisdag

kom precis hem efter att ha ridit (!) okej, antingen är jag dum eller så är det något annat fel på mig.
kände mig tvungen att korrigeringsrida P lite då mor har varit förtvivlad över att det gått så dåligt på slutet. håller nu tummarna att hon tycker att han känns lite bättre iallafall, tycker att han kändes ganska fin när han gav efter. det mesta handlar om framåtbjudning som det mesta problemen handlar om när det gäller hästar...

älsklings bil läker bensin vilket betyder att jag måste köra den, frågan är varför? för att han är rädd att allt ska läka ut och det då är bättre att jag får stå som ett pucko för att jag fått soppatorsk, eller är det bara en bra bortförklaring till att köra volvon? jag håller nästa på sista alternativet även om han aldrig skulle erkänna det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0