torsdag

jag är så himla glad för en sak idag och det är att jag inte har blivit förkyld trots att jag har blivit hostad på hela natten.
nu dricker jag cola, äter upp min sista satsumas (köpte 12 st igår och räknade ut att de kostar 1.50 styck, tobba tyckte det var billigt jag tycker det är ett rån!) och funderar om jag ska beställa en mp3spelare, trots att tobba sa att jag skulle få låna en av hans systrar.

tv dosan gick sönder igår, det går inte att slå på, byta kanal eller göra någonting! förutom att höjda och sänka ljudet, suck. varför har man alltid så tur med allting? jaja, jag får trösta mig med att jag trots allt inte blivit förkyld.

imorgon är mitt sista inbokade besök hos bm, jag hoppas att det inte blir något.


Kommentarer
Postat av: Cecca

Coop på ersboda tar endast 9:90 kr/kg för satsumas, det är billigt. Jag köpte typ 23 st och det blev 15 kr :) Du får skicka Tobba typ kl 21 på kvällen till Umeå för att köpa åt dig ;) Säg att du fick ett plötslig sug och ingeting annat duger, haha

2009-10-15 @ 10:28:04
URL: http://blackened.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ingen aning ifall hon betalt. Men hon är på Cypern nu, men ska försöka komma ihåg å hälsa de.



det närmar sig? förväntansfull?

2009-10-15 @ 11:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0