torsdag

det finns några program på tv som gör mig fullständigt galen. Ett av som är Mythbusters på Discovery. Tobba tycker det är skit bra och när det programmet är så gäller fullständig tystnad och absolut förbjudet än ens knappt byta kanal när det är reklam. Tilläggas ska att det programmet är flera gånger per dag. känns det som iallfall.. funderar skarpt på att ta bort den kanalen från tvn...

Igår kväll for jag till Cecca (www.blackened.blogg.se) och brudarna. Det är sååå skönt att umgås med någon som ger energi istället för tar allt man har och att vi dessutom har hur mycket som helst att prata om gör ju inte saken sämre. I love it!

Har som uppgift idag att ta hand om hästarna, försöka komma på ett märkesnamn på W som ska passa ett sto, något förslag? ska också försöka hämta några saker som morfar har fixat till den lille.


Kommentarer
Postat av: Cecca

Tack själv du, alltid lika trevligt att umgås med dig. :) Vi borde fara och shoppa baby/barn kläder nästa vecka om du finner dig ork? :) Dom enda designer namnen jag kan komma på är Valentino (Men det låter ju mer som en kille), Vivienne Westwood, Vera Wang & Versace, min ni hade väl redan en häst som hette Versace eller minns jag fel? :P Om du/ni i framtiden ska söka efter namn på designer så kan du gå in på http://nymag.com/fashion/designer/ Där kan du hitta alla it-designers :)

2009-10-08 @ 10:58:31
URL: http://blackened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0