älskade liten.

vi längtar så mycket efter dig så vi snart inte står ut längre.
Dagen började med ett möte hos dietisten, sedan lunch med mor på strömpilen. Hämtade sedan upp Tobba eftersom vi hade föräldrautbildning och var på förlossningen.

Nu börjar min skräck vara att jag kanske borde vara rädd för förlossningen. men även om jag försöker göra mig lite skrämd inför det så blir jag inte det. jag tror att jag och älskade liten kommer att samarbeta så bra. eller jag hoppas det. Det viktiga är att du kommer ut levande, hur och var spelar ingen roll och om det betyder att det gör jätte ont för din mamma spelar inte heller någon roll.

Idag fyller mamma år och vi är snart på väg dit. Efter det ska vi ta in hästarna och efter det blir det idol. faktiskt ett mycket underhållande program. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0