han är hemma!!

I morse ringde veterinären och berättade att lilleman hade hemlängtan. Gissa vem som blev glad?! Han har fått en liten portion mat och druckit lite vatten. Dock tror jag att han försökt ta sig ut där borta för han har sår på tassarna som tydligen matte inte får titta på för då gör det visst ont.. Nu väntar vi bara på att Neo ska komma in, han lär bli överraskad :)

Idag har jag fått en tid hos en sjukgymnast, ska dit halv fem. dock tror jag inte det kommer att ge mig något alls men jag måste väl prova.

Är en aning sugen på att klicka hem lite kläder till oss alla i familjen men jag tror det får vänta lite. Jag vill ha vanliga kläder och är osäker på vilken storlek jag ska beställa till mig..
Ikväll ska vi försöka sätta upp någon hylla och en sänglampa som har legat på mitt sängbord sedan vi flyttade hit. Ska bli skönt att få upp något på väggarna iallafall. Har även några tavlor som ska upp, en tavla med tre kort på Neo från när han var liten som jag verkligen älskar! Almond ska få en likadan, måste bara hitta en liknande ram.

Idag kom även pappa hit med en våg som jag sökt efter så länge! Blev så glad, den funkar och är jätte fin!


Kommentarer
Postat av: camilla

Ja är säkert så att det är utlänska

2009-09-24 @ 14:17:38
Postat av: camilla

Ja är säkert så att det är utländska proffs ;)



Tack :) hoppas sj att det ska kännas bra att träna ska pröva rida med sporrar en gång får vi se om de blir någon skillnad.



Härliga kort förresten!

2009-09-24 @ 14:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0