lördag.

i morse när jag tog ut hästarna såg det ut att bli en solig dag men solen har försvunnit nu.. just nu är jag så fruktansvärt sugen på att rida så jag tror faktiskt inte att jag kan motstå att ta en litet ridbanepass, dock inte med Armani utan det får bli Pireus. han är en säker man. Sedan i em ska hästarna ner på betet igen. Igår kväll kom Jonas och fixade så A och P fick fina hovar igen, alltid trevligt när jonas kommer och surrar ett tag. Nästa gång han kommer blir det nog påskoning för A igen. Det har varit skönt att ha honom barfota i sommar, han är ju en stjärna på att lyckas trampa av sig framskorna...

älskling har farit iväg för att byta bromsklossar min hans nya gammbil. jag borde städa, tvätta osv idag. men det är så tråkigt. Sen till veckan måste jag ringa försäkringskassan igen.. jag blir så less av allt detta tjaffs. Inte nog med att det är om föräldrapenning nej, det är ju sjukskrivningen också... jag blir så trött.


Kommentarer
Postat av: Maja

Hej Ewelina!

Det var längesedan jag såg dig nu, det var roligt att hitta din blogg! Och vad spännande med ett nytt litet liv! Grattis och alla lyckönskningar som jag har.

Jag ska spara den här länken så jag kan följa dig!

Tusen kramar

Maja

2009-09-12 @ 15:24:52
URL: http://saltluokta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0