lördag

igår blev det en tur till stan. hittade lite bäbiskläder, tycker det är så svårt att hitta något som inte har något fult tryck på så det blev lite randiga bodys och en helt svart. tack och lov så hade hm kvar den mjuka overallen som jag har tittat på så den tog vi också för den är så söt!

hämtade älsklings dumper som varit på service och vägen tillbaka dit den skulle var inte att leka med för min stackars v70.. det var så stora stenar så jag trodde jag skulle få punka, men tack och lov fick jag inte det. Det liite läskigt att om jag skulle köra in i den maskinen bakifrån skulle nästan hela min bil rymmas därunder och min bil är ju inte allt för liten. jag är dessutom kortare än vad däcken på det där aset är. sjukt.
åt sedan middag hos mamma och pappa och såg idol, trevligt.

Idag åker vi och tävlar i Umeå, känner mig laddad nu, ska försöka fika lite och sedan far jag iväg och snyggar till hästen. Håll alla tummar att vädret blir okej och att D håller sig på matten så det blir ett kval! 
Ikväll är det buffe hos min kusin som fyller 18, fullt upp idag. 


Kommentarer
Postat av: Cecca

Haha, så du hittade några bodys utan flygplan ändå? ;) Åh, vad kul och vad snällt utav dig :) Jag hör utav mig nåt på måndag kväll om tisdagen! kram

2009-09-19 @ 11:39:49
URL: http://blackened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0