måndag

Delice har tävlat i Piteå i helgen med mycket bra resultat! Ett godkänt kval till MSVA. Jag var tyvärr inte med men fick bli uppdaterad på telefon, det går ju också bra bortsett från att jag blir så fruktansvärt nervös av att inte få titta. Nästa helg är det tävling på SURF får se om jag har möjlighet att hänga med...

Har nu ringt FK för jag fick ett brev hemskickat.. suck. jag blev så irriterad så jag tillslut var tvungen att säga ifrån. Jag förstår inte att de måste skicka ett brev istället för att ringa. jag menar det borde väl gå mycket fortare att slå ett nummer och fråga än att skriva ett brev, skriva under det(!) och posta, sen ska de även vänta på att man ringer upp.... jaja, jag hoppas att jag får utbetalningen snart. har ju dröjt över 2 månader från att jag skickade in läkarintyget....

idag tänkte jag göra iordning lite i lillemans rum.. det är just nu ett förråd, men det är några grejer jag måste köra iväg och jag behöver hjälp att bära, ev kan pappa hjälpa mig idag.

Neo har bestämt sig för att vara inne idag, tror han behöver lite gos eftersom han är ute så mycket nu för tiden. Almond däremot sitter på räcket här ute och sover, han vill inte in...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är förfärligt FK är ett rent h-vete att ha och göra med vad gäller sjukskrvningar. För mig tog de 3månader innan ja fick betalt. Usch och fy!



Kul att det gått så bra för Pia.

2009-09-14 @ 18:20:14
URL: http://payment.blogg.se/
Postat av: Cecca

Va va va?! har du skaffat en ny blogg utan att jag har märkt det. :O Åh, ja det borde vi absolut göra. Tyvärr går det inte utan flickorna, Andreas har börjat sin utbildning i Borlänge, men jag är ensamen hemma varje dag till fredagskväll, om du/ni vill komma förbi en dag eller kväll i veckan så får ni hemskt gärna göra det :) Jag och tjejerna har nämligen ingenting för oss! :P Kram

2009-09-14 @ 20:39:35
URL: http://blackened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0