måndag.

en tävlinghelg gjord! Började med en La:6 på ungefär 63% och en 1a placering, FEI mästerskapsprogr på ca 60%, åkte även söndag då det inte blev något kval under lördagen, ett msvb progr. på ca 61%. Ett bra resultat trots några missar. Jag är så stolt! det blir bara bättre och bättre det hära, nu är det inte långt kvar för att starta högre klasser, dock är inte nästa tävling förrän i Umeå i slutet av oktober. trist...

på lördag var vi hos min kusin som fyllde 18år. Det bjöds på buffé med massa olika frukter. Trevligt att träffa släkten, inte så ofta man gör det faktiskt...

fixade även lite mer bete i sommarhagen igår, glada hästar. men jag var helt totalt slut efteråt. Hade så ont i ryggen och benen igår kväll, det gjorde så ont så jag trodde jag skulle spy flera gånger. hade ju dessutom bestämt att vi skulle se "Flickan som lekte med elden" eftersom den gick i vännäs, vi for iallafall men det var mest en plågsam upplevelse då jag inte kunde sitta stilla.. Har sovit riktigt dåligt i natt trots smärtstillande... Har legat hela dagen idag halvt om halvt drogad. Nu känns det liite bättre så jag kunde iaf sitta vid datorn en stund..

I morgon ska jag hänga med Cecca och tjejerna på BVC, ska bli jätte trevligt! Hoppas på bra väder i morgon. det vore inte helt fel.

Nu ska jag gå och lägga mig igen och vänta på att min älskling ska komma hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0