onsdag

Lilla hjärtat, vi blir mer och mer nyfikna på hur du ser ut. Vi längtar så mycket efter att få träffa dig. Ibland funderar jag på hur du kommer att reagera på att komma ut i den här världen. Jag vet att det kommer att vara jätte läskigt för dig för det kommer att vara många männsikor som ska titta på dig och jag vill förbereda dig på att det är väldigt ljust här ute jämför med hur du har det i din mammas mage. Du får vara försiktig med att öppna ögonen så det inte gör allt för ont för dig.
Din pappa är jätte spänd över att få se dig, han pratar ofta om hur många dagar det är kvar tills du är 40 veckor. Han har fixat med din säng också så att du ska få det mysigt när du väljer att flytta ut till oss i stora världen.
Vi tror också att dina kattsyskon ser fram emot att träffa dig, iallafall Almond. Det är han som brukar ligga på dig när du blir arg. Jag förstår att du blir det eftersom det blir kanske lite trångt men han myser bara. Jag tror han och Neo kommer bli jätte glad när du kommer hem och dom får lukta på dig. Det kommer vi också att bli. Jag hoppas du väljer att vara färdigvuxen därinne snart för vi håller på längta så mycket att vi snart inte står ut längre.


Neo är fruktansvärt ledsen här hemma, går bara runt och söker efter Almond och småpratar. Har pratat med veterinären idag och förhoppningsvis kommer han hem i morgon, min lilla skrutt. Det känns så tomt utan honom i sängen på natten.. Han hade iallafall ätit lite mat idag och var på gott humör. Tack och lov!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tackar :)



Det är jobbigt när de små liven inte är pigga å krya...:( men hoppas att du får hem Almond snart iaf.

2009-09-23 @ 19:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0