onsdag

har precis suttit i telefon för att få en läkartid på vc för att få smärtstillande.. vilket gick över förväntan! ska dit om ca 1 timma.

BM besöket igår gick hyffsat.. Blodsockret ligger som vanligt lite för högt men det håller sig ändå inom vad som ska behandlas, skönt.. Sf måttet växer och växer vilket borde ju betyda att lillen mår bra där inne. Han ska ändå inspekteras med ul antingen i veckan eller i nästa vecka.

Idag ska jag även in till stan för samtal, ska vänta in mamma när jag är klar så hon kan åka med mig hem. trevligt! Blir troligtvis och en tripp till stallet ikväll, hästarna står numera uppe i stallet vilket är roligt då har jag något att pyssla med. Försökte snygga till A lite igår, han ser ut som en buse! Ska försöka rensa bland alla grejer, är nog en hel del som kan slängas och kanske något som kan säljas. Nu verkar även alla ponnyer vara sålda så det blir bra att bara ha hästar inne i stallet och ev. kan Pia börja leta efter en ny :) Roligt!!

Igår sålde älsk min favoritbil men det var kanske bra ändå, vi behöver inte 3 bilar. faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0