onsdag

onsdag är på något sätt en bra dag om jag jämför med måndag och tisdag. För när älskling far på jobbet idag vet jag att det 'bara' är ungefär 12 timmar tills han kommer hem. Måndag och tisdag är det minst 14 timmar...

Idag ska jag försöka få tag på min chef, dricka kaffe hos pappa, ta av P täcket i hagen och sedan far jag in till stan. Mamma ska åka hem med mig och vi tänkte oss en sväng förbi travshopen också. (och nej, jag borde inte shoppa något alls)

På fredag alt. lördag funderar vi på att fara och se Flickan som lekte med elden (Stieg Larsson). Jag blev så glad för när den första filmen precis hade släppts på dvd (vi hade självklart inte haft tid att vara och se den på bio) så kom älsk hem med den när han varit och handlat. Den var så bra, så jag hoppas den andra är lika bra. Dock slog den inte boken men vilken film är bättre än boken?!

Lilla hjärtat, jag hoppas allt är bra med dig där inne i magen. Förstår att det börjar bli trångt för att slå kullerbyttor nu. Nu är det inte länge kvar innan det är beräknat att du ska komma ut. Men från och med helgen är du välkommen att kika ut om du skulle vilja det. Din säng är snart klar för dig att ligga i. Du ska bara få en ny madrass så det känns rent och mjukt att ligga på. Din säng har jag bestämt ska stå brevid min, din pappa vill också ha den på sin sida men han är så svår att väcka så jag tror det blir bäst att du ligger brevid mig.
Ditt rum är inte heller ett förråd längre, jag har rensat lite där men jag tror ändå inte att du kommer att vilja tillbringa så mycket tid där inne. Iallafall inte när du är en jätte liten kille.
Hur som helst när du än väljer att komma ut så är du välkommen.
Jag och din pappa längtar jätte mycket efter dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0