tisdag

I morse när Tobba for kom lille Almond in. Han har blivit sjuk.. han har bajssjuka och ett öga som är jätte ont.. Så idag är jag hemma och tar hand om honom. Almond har varit sjuk en gång förut och då hade han en tarminfektion. Men nu är det jätte ont i ögat också.. Det är så synd om honom.. han vill bara kramas och bli klappad hela tiden. kanske jag måste ringa veterinären men ska försöka avvakta till i morgon. Oftast är jag nästan för snabb med att ringa..

Jag har iallafall varit och handlat idag för mamma fyller år på torsdag och jag ska baka lite kakor tänkte jag. Det är ganska kul faktiskt. Senare idag ska jag till BM och kolla så allt står rätt till. Är lite oroad över att jag kräks så mycket, samt att blodsockret ska vara högt för det var det sist.. trots att jag inte ätit något innan... i min huvud låter det som en kombination som inte borde kunna gå ihop men..
Jag tror lillen har vuxit bra ändå för nu tror jag de är trångt att göra kullerbytor, han gör det sällan numera det är mest knuffar och stötar och sen tycker han mycket om att sträcka på sig och sticka ut rumpan. :)

Ev. tävling i Piteå i helgen.. får se hur det blir. A och P ska också få hovarna fixade i veckan vilket är på tiden trots att det bara var 7 veckor sedan sist.

Min älskade sambo är det absolut bästa som finns. Det är jobbigt varje sekund jag inte får vara brevid honom. Han är mitt allt. Världens absolut vackraste människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0