tisdag

hästarna hade igår natt bestämt sig att betet inte längre dög så när kära mor åkte och skulle ta ut sin häst (som stog inne) var alla hästar uppe vid stallet. de hade själv promenerat upp. tack och lov att de valde rätt gård iallafall! :)

idag väntar bm besök kl 13 och sedan sjukgymnast 14. Fick förra veckan veta att jag hade kraftiga foglossningar både fram och bak? märkligt? nej... det drygaste är att inget jag gör hjälper, allt gör lika jävla ont.
Något som jag ångrar från hela graviditeten är att vi bara har ett fåtal magbilder. tror det är säkert 7 veckor sedan vi fotade sist.. Jätte tråkigt faktiskt.. nu känns det nästan meningslöst att fota eftersom det inte finns något att jämföra med. håll tummarna att mina värden ser bra ut idag, annars kommer jag gråta av det också....

jag tror att jag ska be mormor följa mig på affären idag, mitt psyke klarar inte av att fara själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0