torsdag

idag har jag varit hos min barnmorska. värdena bra ut, kändes himla skönt eftersom det var nästan katastrof förra gången. iallafall växer vårat lilla hjärta i en rasande takt, hjärtat tickar på fint och han ligger rätt väg. Skönt!

har även varit hos cecca (www.blackened.blogg.se) ett tag, jätte trevlig. det är alltid roligt att fara och göra något, trots att jag är sjukt dålig på att göra det. sen är det alltid bra att umgås med människor som ger en energi:) vi fikade och snackade ett tag. träffade också hennes tjejer som blivit så otroligt stora, och jag längtar nu ännu mer efter våran liten.

ikväll ska pia rida program, vilket betyder att jag står (läs: sitter) och skriker.. det är roligt!:) i helgen är det tävling på surf, har lyckats fixa så att jag kan hänga med på lördag. om programet blir ett godkänt kval åker vi inte på söndag. nu håller vi tummarna att det ska gå vägen.
Armani har fått komma upp till stallet igen då han inte vill hålla sig i hagen. Ska föröka åka och hämta hö antingen i kväll eller i morgon.

nu saknar jag min karl som borde vara hemma om någon timma. tur jag har mina katter som gör mig sällskap. 


Kommentarer
Postat av: Cecca

Det var jätte kul att ses idag, Tycker verkligen om att vi har börjat umgås lite igen :)



Haha, pinsam fråga men, skulle du vilja gå in på http://apieceofsisters.se och rösta på mig som veckans blogg? :D



Kram

2009-09-17 @ 21:05:49
URL: http://blackened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0