fredag

nu är jag hemma efter dagens uppdrag. tog lång tid trots att jag inte hunnit något alls känns det som... först stan iallfall sedan ut till brån. började precis i pias fikapaus, sånt är bra :) sen tog vi oss ut och red, dock red jag bara en idag. kände deppen över gårdagen... men av flislis blir man på gott humör. att dessutom pias bella flög i luften mitt i en ökad galopp gjorde också att jag fick skratta lite. ska tillägga att hon inte ramlade av men det var riktigt nära en av avglidning. ;)

sen hämtade jag mina nya ridstövlar som kommit. dock satt dom inte så bra som jag hoppades men skicket var verkligen över förväntan! ev. blir detta vardagssövlarna och så specialbeställer jag ett par för tävling....

nu står maten i ugnen, tobba är och handlar och aron sover. han har svårt att komma till ro idag men jag tror att det är en till tand på gång. han var riktigt tidig med tänder må jag säga.... har inget planerat i helgen förutom att motionera hästar. det är ganska skönt faktiskt. hoppas på fint väder!

Kommentarer
Postat av: Cecca

Sv: Vad du är gullig :) Jag gillar verkligen såna dagar då allt bara känns för underbart. Kram!

2010-02-13 @ 14:38:32
URL: http://blackened.blogg.se/
Postat av: Pia

Happy to entertain you ;)

2010-02-13 @ 20:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0