onsdag

fan vad jag hatar när inte dagarna ser ut som jag har planerat. JAG HATAR DET! det gör mig sjukt stressad och massa annat som gör att allt går käpprätt i diket. ALLT! inget blir som det borde..
iallfall vaknade jag av en snarkande Aron vid halv sex i morse. jag vet av erfarenhet att han då vaknar skrikande så jag var redo att ta upp honom direkt han vaknade. droppade lite koksalt, gav honom lite mat och så låg vi och myste i sängen. sen somnade vi om om sov till halv åtta. (aron sov till halv nio)

idag ska jag till tanläkaren om en timma och 15 minuter. jag är å nervös så jag vet inte riktigt vars jag ska ta vägen, vilka kläder jag ska ha osv.  sen ska jag mocka lite under tiden aron sover i vagnen och sen är det kalas hos min kusin.
tog med en leksak till aron från mina föräldrar igår. en spegel på hjul så han ser sig själv när han ligger på mage. en sjukt rolig grej. aron låg och pratade med sig själv och skrattade. mycket uppskattat! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0