söndag

har haft ganska fullt upp sista dagarna. men skönt att börja komma igång nu till ett mer vanligt liv! :) har haft sjuk träningsvärk, kändes igår som jag hade en pallbock mellan benen och armarna/axlarna ska vi inte ens nämna. Men frammåt går det och snart tror jag är i vanlig form igen. Idag åkte tillochmed ridbyxorna på. fick förvånade miner, haha.. jag är expert på rida i allt utom ridbyxor...
har iallafall äntligen hittat ett par ridstövlar som förhoppningsvis passar. får dom nog i veckan.. sen väntar jag med spänning på stalltäcket som är beställt dock vet jag inte riktigt hur det ser ut eftersom pia beställde det. men jag litar på henne.

Armani är ett monster. han bara rymmer hela tiden så nu har han en ensam liten cell med ett eget aggregat. förhoppningsvis stannar han där inne.... men han är rolig att rida. riktigt roligt så det är tur för han. sen är han så snygg också. även det tur. annars tror jag vi hade fått använda någon slags nödlösning.

hemma rullar allt på. aron är en busig kille, han skrattar mest hela tiden och grejar på med allt han får tag i. dessutom åker allt in i munnen, han är så söt så det är inte klokt.
på torsdag har vi återbesök hos doktor Isa. Det blir spännande och förhoppningsvis får vi positiva besked. Vi håller tummarna! Gör det ni också...


Kommentarer
Postat av: Cecca

Jag håller tummarna och vill gärna veta hur det gick sen :)

2010-02-07 @ 21:38:31
URL: http://blackened.blogg.se/
Postat av: Cecca

Sv: Haha men vilken sjuk dröm, av alla saker man kan drömma om också drömde du om ett par blå glasögon, haha :D Jag förstår att du höll på att bli tokig, det skulle jag också blir! :P

2010-02-10 @ 11:38:12
URL: http://blackened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0