torsdag

nu är det snart helg igen. känns som veckan har gått fort. och jag vill inte det ska gå så fort för då växer aron mer och blir äldre och det känns skit jobbigt faktiskt. jag vill han ska vara liten längre.. försöker ta vara på varje vaken stund han har. aron är helt underbar, så glad och busig hela tiden.

i helgen ska pia rida klubbtävling så jag ska försöka vara med och titta och hjälpa henne med sånt som alltid behövs hjälp med. b ska gå två klasser och d en. det ska bli spännande :)
a såg iallfall bättre ut i sitt bakben igår så jag hoppas det snart är helt bra så han rör sig som en häst igen. inget alvarligt han drabbats utav utan en rejäl galla i hasen som hindrar honom från att röra sig normalt..

igår var vi som sagt på kalas. mycket trevligt måste jag säga. jag gruvar alltid att åka bort men det är alltid trevligt när man väl kommer iväg (okej, det finns undantag men).

sen måste vi in till stan någon dag och köpa en ny bilbarnstol. han är för stor för den lilla han har.. något tips på vilket märke, modell? det vore tacksamt måste jag säga.. vad använder ni?






bjuder på en bild från slipknot's konsert med en lycklig ägare till Clowns trummpinne :) Världens bästa Daniel, vi ses sällan men han är alltid lika härligt underhållande.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vi har en Acta Graco Cosmic Comfort som jag är väldigt nöjd med. Men alla som finns på markanden har ju genomgått och fått godkänt i säkerhetstesten så ur säkerhetssynpunkt är det nog hugget som stucket utan det är nog mer vad man gillar för stil och andra småfunktioner som att exempelvis kunna tippa bak stolen om dom ska sova. Actas stolar är ju lite mer ombonade än om man jämför med tex Britax som är lite mer avskalade. Helt klart en smaksak!

3 mars kl. 19-21 har dom babykväll på barnens hus och då brukar det vara galet bra priser på en hel del stolar så kolla då!

Ett tips är att vara där i tid då oftast allt är slut bara 15-20 min efter dom öppnat!



Det var förresten roligt att se er i går!

Lycka till och pussa på Aron!

2010-02-18 @ 12:51:25
URL: http://annielie.webblogg.se/
Postat av: Cecca

Jag tror vi har Acta graco mer, dom är superbra :) Förresten, vi är frisk nu. Vill ni ses nån dag? :)

2010-02-18 @ 14:25:42
URL: http://blackened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0