förbrukningsvaror...

när vi var till stan i lördags köpte jag TREseme schampo. brukar vanligtvis endast (nästan) använda mig av Matrix schampon (växlar mellan Biolage och color.smart) finns att beställa på www.lyko.se. tycker helt klart att det är världens bästa märke på alla hårprodukter. men nu ska jag prova TREseme och se vad jag tycker..

Hudvårdsprodukter använder jag mig nästan uteslutande av Lumene. anledningen till det är för att jag nästan alltid blir irriterad i huden, pga alla konserveringsmedel som finns i produkterna. Lumene är ett finskt märke som passar perfekt för känslig hud. det är jätte bra, dessutom prisvärt! Sedan jag började använda mig av dessa har jag nästan aldrig utslag eller klåda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0